KnEtTeR-X TravelBlog

Thailand - April / Mei 2023

Ik heb wat minder foto’s deze dag, omdat we veel onderweg zijn geweest.

Rond 8:37 werd ik wakker en ben ik uit bed gekomen, ik heb toen eerst weer even sigaret gerookt en naar toilet geweest en ben daarna aan mijn blog begonnen. Ongeveer 10:15 was ik klaar met schrijven en heb weer even gerookt ook heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd en ben ik op zoek gegaan naar koffie. Toen ik kamer uit liep, waar daar schoonmaakster bezig en heb ik gevraagd waar ik koffie kon halen, op de 6e verdieping was het restaurant en heb ik de lift naar boven gepakt.

Eenmaal boven heb ik wat foto’s gemaakt en heb ik wat koffie gedronken, daarna ben ik weer terug naar mijn kamer gegaan. Om 10:47 heb ik wat ontbijtkoek gegeten, sigaret gerookt, gedoucht en mijn spullen ingepakt. Rond 11:35 was ik klaar met inpakken en ben ik naar beneden gegaan om uit te checken, daarna heb ik buiten staan wachten op Jange. Vandaag gaan we die vrienden ophalen en daarna rijden we naar nieuwe locatie.

Jange kwam ongeveer 12:00 bij hotel aan en heb ik mijn spullen ingeladen, daarna zijn we naar een Japans restaurant gereden om wat te eten. Rond 12:40 arriveerde we bij dat restaurant en hebben we wat eten besteld. Ik had een salade met stukjes gefrituurde inktvis en Jange had een salade met diverse soorten vis voor ons beide had ze ook zalm besteld in sojasaus, ook hadden we beide een klein kopje met volgens mij kippensoep / bouillon.

Om 13:40 waren we klaar met eten en zijn we vertrokken naar plek waar Dan woont, hier waren we ongeveer 14:05 en hebben we bij de auto gewacht. Rond14:45 kwam Dan naar onze auto en zijn we met de auto wat dichterbij zijn woning gaan staan, hier heb ik mijn spullen gepakt om bij woning van Dan in een kleinere koffer te doen, dit omdat het anders niet allemaal in de auto van Jange past als 2 andere vrienden mee gaan. Na weer alles te hebben ingeladen zijn we naar huis van Pi-Krit gereden om hem op te halen.

Rond 16:01 arriveerde we bij Pi-Krit en na inladen van zijn spullen zijn we vertrokken naar “Chantaburi” provincie. Om 18:08, volgens mij halverwege de route, zijn we bij een buffet restaurant gaan eten. Bij de auto had ik even een sigaret gerookt en ben ik op zoek gegaan naar de anderen, ook moest ik naar de wc en zag ik Dan staan bij het buffet. Heb toen op zijn schouder geklopt en gevraagd waar toilet was…. Bleek het niet Dan te zijn maar een of andere Thai 🤣🤣

Voor het eten hadden we weer zo’n soort “tartarengrill” en zo’n pot met aan beide kanten soort “boulion” waar je oa vlees, vis en groenten in kan doen. Na eten heb ik nog wat kokosijs geprobeerd, maar dat vond ik gewoon naar vanille ijs smaken. Verder was het eten wel weer erg lekker. Om 20:08 zijn we weer verder gaan rijden.

Rond 22:30 hebben we even een korte stop gemaakt om te plassen en wat water te halen bij een 7/11 en heb ik even een sigaret gerookt. Om 23:11 arriveerde we bij het hotel en zijn we met onze spulletjes naar onze huisjes gelopen, ik had eigen huisjes en Jange sliep in huisje bij haar vrienden. Om 23:38 heb ik sigaret gerookt en mijn tanden gepoetst, daarna ben ik gaan slapen, morgen vroeg op blijkbaar, hoop alleen niet dat, dat het elke dag zo vroeg word, het is tenslotte vakantie :P.